Nu pricep fratilor

Care e treaba cu iphone-u,ipad-u,ipod-u si mai stiu eu ce?in principiu dc as lua toate chestiile astea scumpe si complicate?ca sa ce?vreau sa fac o poza iau o camera buna,vreau sa ascult muzica iau niste casti si telefonul,vreau sa intru pe net iau un laptop,ok 🙂 pot sa inteleg tabletele… usoare,simple,mici fiabile da DC KKT as lua un telefon de 50 de milioane care nu face nimic special?cat de prost sa fii sincer?Samsung Galaxy parca mai merge nu am nimic cu apple dar doar sa facem o comparatie

http://www.telportal.ro/telefoane/comparatii_intre_Samsung_I9000%20Galaxy%20S_si_Apple_iPhone%204.htm

mi se pare mie ca apple e pt bogatani si nimic altceva,mi se pare o fita sa mananci covrigi si fasole cu lunile si sa-ti iei un iphone doar ca sa arati pretenilor ce smecher esti
dc sa nu bagi banii astia in ceva care merita?sincer o tab leta mi-as lua si eu dar totusi????1000 de euro un telefonas,omenirea a cam lasat functionabilitatea pe fite nu e bun decat daca zice lumea ca e bun,lasati fitele si treziti-va idiotilor

Lasă un comentariu